ZTE گوشی گیمینگ رد مجیک را روانه بازار کرد
۱۳۹۷-۰۲-۰۵
تشخیص بلادرنگ وسایلی که در حملات DDoS شرکت دارند
۱۳۹۷-۰۲-۰۵

دریک شرایط ایده‌آل، شما بایستی یک سیستم امنیت سایبری را از ابتدا طراحی کرده و سپس آن را گهگاهی آپدیت کنید. اگرچه در دنیای واقعی این مورد به سختی به عنوان یک گزینه مطرح می شود.
اما تغییر، بخشی از کسب و کار است و زمانیکه کار شما از نظر تنوع و روش‌های پیش‌بینی نشده گسترش یابد، این تغییرات نیازمند تحولات اساسی زیرساخت هایی خواهند بود که این نیاز به نوبه خود می‌تواند نیاز به راهکارهای امنیتی متفاوت باشد.

مسئله: زیرساخت های بسیار متنوع
سناریوها بی پایانند و کلید آن انعطاف‌پذیری است. به عنوان مثال، برای یک لحظه، ممکن است خوشایندتر این باشد که بخشی از زیرساخت را به فضای ابری انتقال داد خواه به دلایل مالی و یا به منظور دسترسی بخش‌ها از کشورهای مختلف. پس از آن، شاید به انجام وظایف به صورت خارج از محدوده نیاز داشته باشید، به این معنی که باید به یک فرد خارجی اجازه دسترسی به شبکه دهید (با در نظر گرفتن ریسک امنیتی)، یا که بخواهید یک محیط کاری در فضای ابری عمومی که یک کمیت ناشناخته دیگر به معادلات پیچیده زیرساختی اضافه می‌نماید، را ایجاد کنید.

داشتن زیرساخت های متنوع محلی به همراه ابر خصوصی و یک ابر عمومی (به عنوان مثال وب سرویس Amazon یا Windows Azure) نتیجه یک سیستم امنیتی بسیار پیچیده است که اغلب از چندین بخش که به راحتی به یکدیگر متصل می شوند، گرد هم آمده اند. اداره این سیستم های پیچیده بسیار سخت است و مراقبت و حفظ امنیت آن ها نیز به مراتب پیچیده است.

در برخی موارد ممکن است شما بخواهید تمام بخش های قدیمی را کنار گذاشته و یک راهکار امنیتی جدید را که بتواند زیرساخت های متنوع شما را مدیریت کند را اجرا کنید. اما چنین چیزی همیشه امکان پذیر نیست. سیستم های ابر عمومی اغلب قوانین خود را دارند ( آن ها هیچ دسترسی فیزیکی به سخت افزار یاhypervisors ندارند) و فقط محدودیت ها را اضافه می کنند.

راهکار: Kaspersky Hybrid Cloud Security
برای حل این مشکل، ما  Kaspersky Hybrid Cloud Security را توسعه داده ایم که قادر است زیرساخت های بسیار متنوع را اداره کند. این ویژگی کمک می کند تا مدیران از زیرساخت های ابری (زیرساخت های شما در ابرهای خود و سرویس های ابر عمومی همانند AWS یا Azure) محافظت کنند و نظارت و مدیریت را از طریق یک کنسول واحد برای آنها فراهم کند. مهم نیست که سرورهای شما در کجا قرار گرفته اند، در دیتاسنتر یک شخص ثالث یا در یک فضای خصوصی، شما همیشه می توانید اقدامات امنیتی خود را بدون نیاز به اجرای راهکارهای مختلف امنیتی برای هر بخش کنترل نمایید.

Kaspersky Hybrid Cloud Security به شما امکان محافظت از سرورهای ران شده روی ویندوز سرور یا سیستم عامل لینوکس و همچنین زیرساخت دسکتاپ مجازی را می دهد و با مشهورترین ابرهای عمومی ( Microsoft Azure و Amazon Web Services ) سازگاری دارد.
از لحاظ مدیریت زیرساخت، این بهترین ویژگی است که می تواند به طور کامل با کنسول مرکزی امنیت کسپرسکی سازگار باشد که البته این امکان رابه شما می دهد تا بتوانید دیگر راهکارهای امنیتی نصب شده در ایستگاه‌های کاری فیزیکی، سرورها و دستگاه های تلفن همراه را اداره کنید. این ویژگی باعث می شود که وظیفه مدیران سیستم کمتر شود و امنیت زیرساخت های شما تقویت گردد و با وجود یکنواختی فرصت کمتری برای بوجود آمدن اشتباهات پیش آید.

Kaspersky Hybrid Cloud Security به تازگی در کنفرانس RSA ارائه شده است. این ویژگی می تواند در زیرساخت شرکت های بزرگ یا در شبکه ی شرکت های کوچک اجرا شود.

 

منبع: کسپرسکی آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *