برای کاربران خانگی کدام مناسب‌تر است: توسعه‌دهنده‌ یا مش وای‌فای؟
۱۳۹۶-۱۱-۱۹
گوگل می‌تواند تبدیل به اولین کمپانی یک تریلیون دلاری شود
۱۳۹۶-۱۱-۱۹
آشنایی با یک بات اینستاگرامی در تلگرام

چگونه اطلاعات یک صفحه خاص اینستاگرام را در تلگرام دانلود کنیم

اگر مشترک اینستاگرام هستید حتما علاوه بر دوستان خود در چندین صفحه مورد علاقه‌تان هم عضویت دارید. تا حالا شده که بخواهید تصاویر و ویدیوها یا حتی استوری خاصی را دانلود کنید و داشته باشید؟

یکی از کارهایی که شبکه در آن حرفه‌ای است، ارائه انواع ترفندهای مخصوص و مفید است. در این مطلب هم با یک ترفند که خیلی‌ها سراغش را می‌گرفتند در خدمت شما خواهیم بود.

گاهی اوقات در حین گشت‌زنی در اینستاگرام ویدیو جالبی از یک حرکت ورزشی می‌بینم که دوست دارم آن را دانلود کنم و بعدا آن تکنیک را تمرین کنم. ولی نمی‌شود. گاهی اوقات عکس‌های جالبی از یک تیپ خاص را میبینم و دوست دارم آن تصویر را در گوشی داشته باشم. تنها راه اسکرین گرفتن سخت است! گاهی اوقات یک صفحه شعر و ادبیات را باز می‌کنم و دوست دارم تمام اطلاعات از عکس و ویدیو گرفته تا حتی استوری‌های آن را دانلود کنم. ولی نمی‌شود.اکنون با معرفی یک ربات جالب تلگرام، ترفندی را آموزش می‌دهیم که همه این‌ها بشود.

روش کار

ابتدا در یک صفحه چت عبارت علامت @ را تایپ کنید و بدون فاصله عبارت Regrambot را تایپ کنید.

 پس از تایپ کردن، آن را ارسال کنید.با آبی شدن نوشته، آن را لمس کنید تا وارد فضای این بات شوید.
پس از ورود به بات، نام کاربری پروفایل مد نظرتان را تایپ کنید.

 

تمام گزینه‌ها به زبان فارسی در اختیار شما هستند. می‌توانید تمام پست‌ها، استوری‌ها و ویدیوهای صفحه مربوطه را دانلود کنید. تنها باید توجه داشته باشید که دسترسی به پست‌های صفحاتی که پروفایل شخصی (Private) دارند امکان‌پذیر نیست و تنها می‌توانید پروفایل پیکچر آن‌ها را دانلود کنید. با این ربات حتی به نوعی می‌توان قدمت اکانت‌ها را هم تخمین بزنید.

منبع: ماهنامه شبکه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *