ظرفیت اینترنت داخلی ۲.۵ برابر می شود
۱۳۹۶-۱۰-۱۳
نکاتی پیرامون دایرکتوری‎های شبکه
۱۳۹۶-۱۰-۱۳
گلچینی از بهترین ها

۱۱ آنتی‌ویروس برتر اندرویدی برای سال ۲۰۱۸

 

اگر از گوشی اندرویدی خود برای اتصال به اینترنت و دانلود فایل‌ها استفاده می‌کنید بدون تردید به یک آنتی‌ویروس قدرتمند نیاز دارید. آنتی‌ویروسی که به بدافزارها اجازه ندهد به‌طور مخفیانه به گوشی شما وارد شده، داده‌های حساس بانکی شما را به سرقت یا مهم‌تر از آن عکس‌های شخصی شما را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک قرار دهند.

آمارها نشان می‌دهند از هر ده کاربر گوشی‌ همراه هشت نفر از آن‌ها از گوشی اندرویدی استفاده می‌کنند. در نتیجه جای تعجب نیست که مشاهده می‌کنیم هر روزه بر تعداد بدافزارهای این سیستم‌عامل افزوده می‌شود. ضدویروس‌های مختلفی روی فروشگاه گوگل وجود دارد، اما تنها تعداد محدودی از آن‌ها می‌توانند هم از گوشی شما در برابر بدافزارها محافظت کرده و هم کارایی گوشی شما را حفظ کنند.

شماره یک AVG Antivirus

AVG  یکی از بهترین ضدویروس‌هایی است که در سال جدید میلادی نه تنها از کامپیوتر شخصی بلکه از دستگاه‌‌های اندرویدی شما به خوبی می‌تواند محافظت کند. امتیاز این ضدویروس در فروشگاه گوگل پلی برابر با ۴.۴ بوده و به شکل رایگان در دسترس قرار دارد. این ضدویروس به خوبی برنامه‌ها، فایل‌ها و تنظیمات را به شکل بلادرنگ مورد بررسی قرار داده، قابلیت پیدا کردن و مکان‌یابی گوشی شما از طریق گوگل مپس را فعال می‌کند، به اجرای برنامه‌هایی که باعث می‌شوند کارایی دستگاه شما کم شود پایان می‌دهد، باتری دستگاه را بررسی می‌کند و کارهای بسیار دیگری را انجام می‌دهد.

شماره دو،  AVAST Mobile Security

همان‌گونه که می‌دانید Avast یکی از بهترین راهکارهای محافظتی از کامپیوترهای شخصی است. این ضدبدافزار قادر است همین کار را روی دستگاه اندرویدی شما نیز انجام دهد. این ضدبدافزار ضمن آن‌که از دستگاه شما محافظت می‌کند قادر است فایل‌های ناخواسته‌ای که روی دستگاه شما قرار گرفته‌اند را حذف کند. امتیاز این ضدبدافزار در فروشگاه گوگل پلی برابر با ۴.۴ است. مکان‌یابی گوشی گم شده، نظارت بر فعالیت شبکه، حذف جاسوس‌افزارها و… از قابلیت‌های این ضدبدافزار است.

شماره سه ۳۶۰ Security

Security 360 یکی دیگر از ضدبدافزارهای خوب اندرویدی است که ضمن محافظت از گوشی شما قادر است کارایی گوشی شما را نیز افزایش دهد. اسکن و حذف بدافزارها، شتاب‌بخشی در روند اسکن سریع و بررسی برنامه‌هایی که در پس‌زمینه اجرا شده‌اند، پاک‌سازی گوشی و قابلیت مسدود کردن تماس‌های ناخواسته و… از ویژگی‌های این ضدبدافزار است.

شماره چهار، Dr. Web Antivirus Light

دکتر وب یکی دیگر از ضدبدافزارهای محبوب اندروید که امتیاز ۴.۴ را در فروشگاه گوگل پلی از آن خود کرده است، ضدبدافزار دکتر وب است. این ضدبدافزار از فناوری Origins Tracing برای شناسایی بدافزارهای جدید و ناخواسته استفاده می‌کند. پویش بلادرنگ فایل‌های سیستمی، محافظت از کارت‌های حافظه در برابر آلودگی‌ها، حذف داده‌های ناخواسته و… از ویژگی‌های این ضدبدافزار است.

شماره پنج، NQ Mobile Security

NQ Mobile Security یکی از ضدبدافزارهای معروفی است که موفق شده است جایزه محبوب‌ترین برنامه ضدبدافزاری را از آن خود کند. محافظت در برابر بدافزارها، ضد هرزنامه، محافظت در برابر سایت‌های مخرب، قابلیت حذف برنامه‌ها و… از ویژگی‌های این ضدویروس است.

شماره شش، Bitdefender Antivirus Free

بیت‌دیفندر یکی از خوش‌نام‌ترین ضدبدافزارهایی است که در اختیار کاربران قرار دارد. اسکن سریع فایل‌ها و ارائه سریع نتایج از ویژگی‌های شاخص این ضدبدافزار است. شناسایی غیر موازی که به‌طور خودکار قادر است برنامه‌هایی که به تازگی نصب یا دانلود شده‌اند را شناسایی کند، به‌کارگیری فناوری Feather-Light نه تنها سرعت اسکن را افزایش داده و میزان مصرف باتری را کاهش می‌دهد بلکه به شما اجازه می‌دهد فایل‌هایی که در فضای ابری قرار دارند را نیز اسکن کنید، خودکارسازی فرآیند جست‌وجو و… از ویژگی‌های این ضدبدافزار است.

شماره هفت CM Security

CM Security از جمله ضدبدافزارهایی است که با اتکا بر یک طراحی ساده قادر است از دستگاه اندرویدی شما محافظت کند. این ضدبدافزار موفق شده است از آزمایشگاه AV-Test بالاترین امتیاز ممکن را به دست آورد. فعال‌سازی قابلیت App Lock، Intruder Selfie، Hide Private Chats، تامین امنیت وای‌فای، پیدا کردن تلفن و بسیار دیگر از کارها از جمله توانایی‌های این ضدبدافزار است.

شماره هشت، Mobile Security & Antivirus

این ضدبدافزار از سوی شرکت خوش‌نام ESET طراحی شده است. مهم‌ترین قابلیتی که این ضدبدافزار پس از نصب در اختیار شما قرار می‌دهد ساخت پوشه قرنطینه فایل‌ها است. ضدبدافزار فوق به جای آن‌که فایل‌های آلوده را پاک کند، همه فایل‌های آلوده را به درون این پوشه منتقل می‌کند. این ضدبدافزار همچنین از ویژگی‌های Remote Lock، Remote Siren و…. پشتیبانی می‌کند.

شماره نه،  Antivirus & Mobile Security From Trust Go

Trust Go یکی دیگر از ضدویروس‌های حرفه‌ای رایگان است. این ضدویروس به یک موتور جست‌وجوی قدرتمند ویروس‌ها تجهیز شده که به شما اجازه می‌دهد در کوتاه‌ترین زمان برنامه‌های مخربی که به ویروس‌ها آلوده هستند یا داده‌های شخصی شما را از روی گوشی اندرویدی سرقت می‌برند  را شناسایی کنید.

 

شماره ده، Avira Antivirus Security

Avira یکی دیگر از ضدویروس‌های خوشنام است. محافظت از دستگاه‌های اندرویدی در برابر بدافزارها، پیدا کردن گوشی سرقت شده، محافظت از داده‌های شخصی (پیام‌های کوتاه، عکس‌ها)، نظارت بر نحوه جمع‌آوری داده‌ها از سوی برنامه‌ها، مسدود کردن دسترسی غیرمجاز برنامه‌ها به دستگاه شما و… از ویژگی‌های شاخص این ضدویروس است.

شماره یازده، Kaspersky Antivirus & Security

Kaspersky یک نسخه رایگان از نرم‌افزار ضدویروس خود را برای دستگاه‌های اندرویدی عرضه کرده است. این ضدویروس ضمن آن‌که از گوشی شما و داده‌های شخصی شما در برابر بدافزارها و جاسوس‌افزارها محافظت می‌کند، مانع از آن می‌شود تا بدافزارها داده‌های شخصی (تماس‌ها، پیام‌های کوتاه و فهرست مخاطبان) را به سرقت برده، تماس‌ها و پیام‌های کوتاه ناخواسته را مسدود کرده، دستگاه شما را برای شناسایی و حذف انواع مختلفی از بدافزارها پویش می‌کند.

در نهایت فراموش نکنید در کنار موارد یاد شده شما ضدویروس‌های نورتون، مک‌آفی، Malwarebytes، Security Master، K7، ترند میکرو و… را در اختیار دارید.

 

منبع: ماهنامه شبکه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *