چگونه بهترین NAS مناسب کارمان را انتخاب کنیم؟
۱۳۹۷-۰۴-۲۵
فایل‌های حجیم را با این پنج ابزار قدرتمند از طریق اینترنت به‌ اشتراک بگذارید
۱۳۹۷-۰۴-۲۵

شارژر فندکی هم یکی از آن وسایل بسیار پرکاربرد است که در موقعیت‌هایی مثل سفر یا رفت‌وآمدهای پرترافیک درون‌شهری گاهی به ناجی آدم تبدیل می‌شود. به همین دلیل پرکاربرد بودن هم است که بسیاری از تولیدکنندگان متفرقه دست به تولید چنین شارژرهایی می‌زنند و با قیمتی بسیار اندک از طریق دست‌فروش‌ها یا خرده‌فروش‌های نامعتبر وارد بازار می‌کنند. اما پیشنهاد ما این است که هیچ وقت از شارژر نامعتبر استفاده نکنید که ممکن است به باتری گوشی خود آسیب بزنید.



یونیتک یک نکته مهم را در تولید این شارژر فندکی در نظر گرفته و آن هم استحکام است. به همین دلیل هم بخشی از بدنه Y-P530C از آلومینیوم ساخته شده‌است. در این شارژر سه پورت USB تعبیه‌شده که یکی از آن‌ها از استاندارد شارژ سریع نسخه ۳ پشتیبانی می‌کند. پس اگر دستگاه شما به این فناوری مجهز است، می‌توانید از شارژ سریع آن لذت ببرید.
شدت جریان خروجی این شارژر بر اساس ولتاژ ورودی ۳.۶ تا ۵ ولت، ۲ آمپر و بر اساس ولتاژ ورودی ۹.۲ تا ۱۲ ولت ۱.۵ آمپر است. این شارژر به فناوری شارژ هوشمند نیز مجهز است تا قادر باشد پس از شارژ کامل دستگاه متصل، ارتباط را قطع کند تا به باتری دستگاه در حال شارژ آسیبی وارد نشود.
به همراه این شارژر فندکی یک کابل microUSB نیز در بسته محصول وجود دارد.

 

منبع: ماهنامه شبکه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *