مورفئوس: راهی به‌سوی کامپیوترهای غیرقابل نفوذ
۱۳۹۶-۱۰-۰۹
دسترسی به تنظیمات روتر از طریق تلفن همراه
۱۳۹۶-۱۰-۰۹
روشی عالی برای حفظ اطلاعات شخصی در زمان سرقت گوشی

چگونه گوشی اندروید خود را از راه دور با ارسال یک پیامک خاموش کنیم

 

در این مطلب، قصد داریم روشی را به‌شما نشان دهیم که با استفاده از آن می‌توانید اسمارت‌فون اندرویدی را از راه دور و تنها با ارسال یک پیامک خاموش کنید. پس، با ماه همراه باشید.

اندروید دستگاه بسیار هوشمندی است که ویژگی‌های زیادی را در اختیار کاربران‌اش قرار می‌دهد. به‌همین دلیل است که به‌طور گسترده در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد. تعداد برنامه‌های کاربرپسند که با هدف اجرا روی این سیستم‌عامل توسعه داده می‌شوند بسیار فراتر از حد تصور است.

در این مقاله آموزشی، نحوه استفاده از اپلیکیشنی که وظیفه آن خاموش کردن دستگاه اندرویدی از راه دور با استفاده از ارسال پیامک است ارائه می‌شود. برای آشنایی با این روش مطلب زیر را به‌دقت دنبال کنید.

چگونه با ارسال پیامک گوشی اندروید را از راه دور خاموش کنیم

روش انجام این کار بسیار ساده است و مراحل انجام تنظیمات آن تنها ۳ تا ۴ دقیقه زمان می‌برد. اپی که قرار است نصب کنید به‌شما این قدرت را می‌دهد تا با ارسال یک پیامک به‌گوشی اندرویدی خود، خاموش‌اش کنید.

۱- قبل از هر چیز، اندروید دستگاه شما باید روت شده باشد. اگر با این فرآیند آشنا نیستید و نیاز به‌راهنمایی دارید این مطلب را مطالعه کنید.

 

۲- حالا فایل Remote Power Off Zip را روی کامپیوتر دانلود کنید و بعد از اکسترکت آن به‌مسیر folder > System > App > Remoteturnoff.apk بروید و این فایل را به‌دستگاه اندروید موردنظرتان انتقال دهید.

 

۳- سپس، این اپ را روی دستگاه نصب کنید.

۴- در این قسمت باید گذرواژه فعلی که null است را تایپ کنید و بعد از آن گذرواژه جدید را وارد و دوباره آن‌را تأیید کنید. در آخر، روی Change Secret Code کلیک کنید.

۵- وارد اپ Super user شوید و اجازه‌های دسترسی را به اپ نصب شده بدهید.

تمام شد! کافی است “کد محرمانه” یا همان Secret Code را در قالب پیامک به‌دستگاه اندرویدی خود ارسال کنید تا با این کار آن‌را از راه دور خاموش کنید.

منبع: techviral.net

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *