محمدباقر اثنی عشری به عنوان رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور منصوب شد
۱۳۹۷-۰۳-۰۸
راهنمای خرید: USB Hub با آداپتور خریداری کنیم یا بدون آداپتور
۱۳۹۷-۰۳-۰۸

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که در تعطیلات خاطرات خود را در صفحات اجتماعی به اشتراک می‌گذارید DWR-932-D2 روتری است که می توانید به همراه داشته باشید. تنها کاری که باید انجام دهید وارد کردن سیم کارتی است که دارای بسته اینترنتی باشد، سپس به آسانی و بدون هیچ نرم‌افزار پیچیده‌ای با دنیای اطراف خود ارتباط برقرار کنید و آنلاین بمانید.



اهمیتی ندارد اگر تنها سفر می‌کنید و یا با گروهی از دوستان و فامیل، این روتر همراه ۴G می‌تواند تا ۱۰ دستگاه را به‌طور هم‌زمان با سرعتی فوق‌العاده به اینترنت متصل کنید.
شاید برای شما نیز این سؤال به وجود آمده باشد که چرا نباید از هات‌اسپات موبایل برای اشتراک اینترنت استفاده کرد، جواب آن بسیار ساده است: این دستگاه علاوه بر ایجاد شبکه‌ای امن و مطمئن، باتری گوشی شما را خالی نخواهد کرد و تا ۵ ساعت متوالی می‌توانید وبگردی کنید، به تماشای کلیپ‌های موردعلاقه‌تان در اینستاگرام بپردازید و یا ایمیل‌های کاری خود را چک کنید.
امنیت معضلی است که با ورود گجت‌های هوشمند نگرانی‌های بسیاری را ایجاد کرده است اما با این روتر از این بابت خیالتان راحت باشد. فایروال داخلی موجود در این روتر از حملات احتمالی جلوگیری نموده و با پشتیبانی از پروتکل‌های امنیتی استاندارد WPA/WPA2، اتصال دستگاه‌های ناخواسته به شبکه شما را غیرممکن می‌سازد. علاوه بر این با فشار دکمه WPS تنها در چند لحظه می‌توانید سایر دستگاه‌هایی که ازاین قابلیت پشتیبانی می کنند را به شبکه امن وای‌فای خود متصل کنید. DWR-932-D2 دارای سرعت دانلود ۱۵۰Mbps و آپلود ۵۰Mbps است. در صفحه نمایش این روتر وضعیت اتصال شبکه، میزان باتری، قدرت سیگنال، تعداد دستگاه‌های متصل و تعداد پیام کوتاه قابل مشاهده است.

 

منبع: ماهنامه شبکه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *