چگونه می‌توانیم ترتیب و اولویت شبکه‌های وای‌فای در ویندوز ۱۰ را تغییر دهیم؟
۱۳۹۷-۰۴-۲۳
چگونه بهترین NAS مناسب کارمان را انتخاب کنیم؟
۱۳۹۷-۰۴-۲۳

این وسیله نسبت به مورد قبل عمومیت بیشتری دارد و برای بسیاری از کاربران عادی یا تخصصی می‌تواند بسیار مفید باشد. داک استیشن مدل Y-3708 یونی‌تک یک محصول کامل است که انواع پورت‌ها را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این دستگاه با استفاده از پورت USB Type-C به لپ‌تاپ متصل می‌شود…



این وسیله نسبت به مورد قبل عمومیت بیشتری دارد و برای بسیاری از کاربران عادی یا تخصصی می‌تواند بسیار مفید باشد. داک استیشن مدل Y-3708 یونی‌تک یک محصول کامل است که انواع پورت‌ها را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این دستگاه با استفاده از پورت USB Type-C به لپ‌تاپ متصل می‌شود.
Y-3708 با بدنه‌ای از فلز و پلاستیک باکیفیت، حس خوبی به کاربر منتقل می‌کند. با اتصال این داک به لپ‌تاپ خود (فقط با استفاده از USB type-C) این موارد را در اختیار خواهید داشت:

• کارت‌خوان SD 4.0 که از انواع کارت SD پشتیبانی می‌کند و می‌توانید کارت SD را در آن قرار داده و بدون درنگ به خواندن اطلاعات کارت یا نوشتن اطلاعات روی آن بپردازید.
• پورت USB Type C برای انتقال اطلاعات
• پورت RJ45 (یا همان پورت اترنت یا شبکه)
• سه پورت USB 3.0
• یک پورت (HDMI (4K

همچنین، پورت USB Type-C که با استفاده از آن داک را به لپ‌تاپ متصل می‌کنید، امکان انتقال انرژی را نیز دارد تا همزمان با کار با داک، لپ‌تاپ شما شارژ نیز بشود. خود داک نیز با استفاده از آداپتور همراه به برق شهری متصل می‌شود. داک Y-3708 یک وسیله کاربردی است که به‌خصوص برای دستگاه‌هایی مانند مک‌بوک سری جدید مفید خواهد بود.

منبع: ماهنامه شبکه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *