بررسی میت ۱۰ هواوی
۱۳۹۶-۱۱-۲۱
کاهش تقاضای آیفون ۱۰ سبب کاهش ارزش سهام اپل شده است
۱۳۹۶-۱۱-۲۱

هواوی پی ۲۰ پلاس با دوربین سه‌گانه و بریدگی در بالای نمایشگر فاش شد

تصاویر ارائه شده توسط افشاگر معروف توئیتر، جانشین پی ۱۰ پلاس را با سه دوربین و بریدگی در بالای نمایشگر فاش می‌کند.

یکی از پرچم‌داران مورد انتظار امسال، هواوی پی ۲۰ یا پی ۱۱ است که در سه ماهه اول سال جاری میلادی به صورت رسمی معرفی خواهد شد. مدل «پلاس» این گوشی، به‌تازگی در تصاویر رندر شده جدیدی به نمایش گذاشته شده است که طراحی نهایی آن‌را با بریدگی در بالا نمایشگر مانند آیفون ۱۰ اپل و دوربین سه‌‌گانه در پنل پشتی، ارائه می‌دهد.

تصاویر مذکور توسط @OnLeakes، افشاگر معروف توئیتر منتشر شده است که سابقه خوبی در ارائه‌ی اطلاعات پیرامون محصولات معرفی نشده دارد. باید اشاره کرد تصاویر فاش شده، تنها یک مدل از آزمایشی از بین دو نسخه مختلف پرچم‌دار جدید هواوی را به نمایش می‎گذارد؛ تفاوت اصلی بین مدل‌های آزمایشی، در جای‌گیری دکمه‌ی فیزیکی Home است زیرا یک مدل به دکمه‌ی فیزیکی در پایین صفحه‌نمایش مجهز خواهد بود. مدل دیگر نیز که اخیراً فاش شده است، دکمه‌ی فیزیکی Home ندارد و فاقد حسگر اثرانگشت است. هنوز مشخص نیست کدام مدل به عنوان نسخه نهایی پی ۲۰ پلاس به تولید خواهد رسید؛ البته محتمل‌تر است که مدل مجهز به دکمه‌ی فیزیکی Home در نهایت، به عنوان جانشین فبلت پی ۱۰ پلاس معرفی شود.

پرچم‌در جدید هواوی از سری «پی»، ضخامت باریکی خواهد داشت؛ به نمایشگر کشیده با نسبت ابعاد ۲ به ۱ مجهز شده است و حاشیه‌های بسیار باریکی در اطراف نمایشگر دارد. ابعاد احتمالی این مدل نیز فاش شده است:

  • طول: ۱۵۵.۳ میلی‌متر / عرض: ۷۴.۲ میلی‌متر / ضخامت: ۷.۷ میلی‌متر؛ با احتساب برآمدگی دوربین در پنل پشتی، ضخامت هواوی پی ۲۰ پلاس به ۹.۸ میلی‌متر خواهد رسید.

همچنین اعلام شده است که پی ۲۰ پلاس، به نمایشگری ۶ اینچی مجهز خواهد شد؛ البته اندازه واقعی صفحه‎نمایش به دلیل بریدگی در بالای آن، مشخص نیست. همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‎شود، پرچم‎‌دار جدید هواوی به دوربین سلفی دوگانه مجهز شده است؛ در واقع دو سنسور در بریدگی بالای نمایشگر جای می‌گیرد. با وجود شباهت به آیفون ۱۰ اپل، شرکت چینی حاشیه‌ی پایین نمایشگر را در مدل بدون حسگر اثرانگشت حذف نکرده است.

دکمه‌ی فیزیکی Power و کلید یکپارچه تنظیم صدا در لبه‌ی سمت راست قرار دارد؛ در لبه‎ی بالایی نیز، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری به همراه مادون قرمز جلب‌توجه می‎‌کند. در پایین گوشی نیز، درگاه USB نوع C به همراه بلندگوی اصلی دوگانه قابل مشاهده است.

 

هواوی پی 20 پلاس

آنچه پرچم‌داران جدید هواوی را به محصولات متمایزی نسبت به گوشی‌های رده‌بالای ۲۰۱۸ مبدل خواهد ساخت، طراحی مانند آیفون ۱۰ اپل نیست؛ شرکت چینی، تصمیم دارد تا گوشی پرچم‌دار جدیدش از سری پی ۲۰ را به دوربین سه‌گانه مجهز کند. تصاویر فاش شده نیز، حاکی از عرضه اعضای جدید سری «پی» با سه دوربین است؛ دو دوربین درون یک ماژول مخصوص جای گرفته‎اند و سنسور سوم، در پایین این ماژول قرار دارد. در حال‌حاضر، کاربرد احتمالی سنسور سوم مشخص نشده است؛ شرکت چینی، معمولاً از ترکیب دو سنسور رنگی و مونوکروم در گوشی‌های پرچم‌دار خود استفاده می‌کند. سنسور سیاه و سفید دوربین دوگانه گوشی‌های هواوی، وظیفه بهبود جزئیات را در هنگام ثبت تصاویر برعهده دارد.

 

منبع:phonearena

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *