چه تفاوتی بین سوکت و پورت وجود دارد؟
۱۳۹۷-۰۳-۱۹
فناوری‌های SDN و NFV تا چه اندازه روی شبکه‌های ۵G تاثیرگذار هستند؟
۱۳۹۷-۰۳-۱۹

اجازه دهید در این مقاله به بهترین ابزارهای حذف بدافزارها در سال جاری میلادی نگاهی داشته باشیم. ابزارهایی که به شما اجازه می‌دهند با اسکن سامانه خود فایل‌های مخرب را شناسایی کرده و آن‌ها را از روی دستگاه خود پاک کنید. ابزارهایی که در این مقاله انتخاب شده بر پایه تعداد دانلودها و نقطه نظرات کاربران انتخاب شده‌اند.



. ابزار حذف بدافزارهای بیت‌دیفندر

بیت‌دیفندر یکی از بهترین محصولات امنیتی است که برای حذف بدافزارها در اختیار کاربران قرار دارد. این محصول امنیتی به راحتی می‌تواند از تجهیزات شما در برابر هرگونه تهدیدی محافظت به عمل آورد. در حقیقت بیت‌دیفندر این پتانسیل را دارد تا هر سندی که ممکن است به کامپیوتر صدمه وارد کند را بررسی کرده و در صورت مشکوک بودن آن‌را فیلتر کند. اما ابزار حذف بدافزارهای بیت‌دینفدر به شما اجازه می‌دهد بدافزارهایی که ممکن است روی سامانه شما قرار گرفته باشند را حذف کنید. برای آن‌که بتوانید از این ابزار استفاده کنید نیازی نیست کار خاصی انجام دهید که بدون شک این قابلیت ارزشمند است.

۲. Super Anti Spyware

Super Anti Spyware در مقایسه با سایر ابزارهای حرفه‌ای در این زمینه یک ابزار فوق‌العاده است که قدرت بالایی در زمینه تشخیص بدافزارها ارائه می‌کند. این ابزار قادر است نرم‌افزارهای جاسوسی، ابزارهای تبلیغاتی مزاجم، باج‌افزارها، تروجان‌ها و سایر تهدیدات امنیتی را شناسایی کند. علاوه بر این، در زمان ورود به فضای آنلاین به شکل منظم به شما درباره خطرات بالقوه‌ای که ممکن است شما را تهدید کنند هشدار می‌دهد. در کنار سایر قابلیت‌های دفاعی راهکاریی برای برطرف کردن مشکلات رجیستری، مولفه‌های ویندوز که ممکن است آسیب دیده باشند و راهکارهایی برای ترمیم مشکلات ارائه می‌کند.

۳. Adware Antivirus Free Edition

Adware Antivirus Free Edition یکی دیگر از ابزارهای ضدبدافزاری رایگانی است که قادر است جاسوس‌افزارهایی که روی سامانه شما نصب شده‌اند را شناسایی کند. زمانی که این ابزار را نصب کنید به‌طور مداوم گجت‌های شما را در ارتباط با برنامه‌های بدافزاری موردبررسی قرار داده و پیش از آن‌که برنامه جدیدی روی سامانه کامپیوتری خود نصب کنید آن‌را به دقت مورد بررسی قرار می‌دهد.

۴.  Malwarebytes Anti-Malware Tool

Malwarebytes Anti-Malware Tool یکی دیگر از ابزارهای رایگان قدرتمندی است که برای مقابله با بدافزارها در اختیار شما قرار دارد. ابزاری که به شکل قدرتمند از شما در برابر تهدیدات خطرناک محافظت می‌کند. این ابزار با اتکا بر یکسری روال‌های استاندارد و به‌روز مانع از آن می‌شود تا بدافزارها شیوع پیدا کرده و به فایل‌ها و سایر دستگاه‌های شما آسیب وارد کنند. در کنار روال‌های تشخیصی گزینه‌های مختصری در اختیار شما قرار می‌دهد که در زمان تشخیص بدافزارها مفید واقع می‌شوند.

۵. AVG Antivirus Free

AVG Antivirus Free  اکثر کاربران با این ابزار محبوب آشنایی دارند. AVG Antivirus یک ابزار رایگان برای شناسایی بدافزارها است که همچنین راهکارهایی برای بهبود امنیت سامانه شما ارائه می‌کند. این راهکارها به شما اجازه می‌دهند پیش از آن‌که بدافزارها به گجت شما وارد شوند به سرعت آن‌ها را شناسایی کنید. با توجه به عملکرد خوب این ابزار پیشنهاد ما این است که نسخه حرفه‌ای آن‌را خریداری کنید.

منبع: ماهنامه شبکه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *