کره جنوبی رکورد دستیابی به سریع‌ترین اینترنت جهان را شکست
۱۳۹۷-۰۲-۳۰
چه تفاوتی بین توپولوژی ستاره‌ای و حلقه‌ای وجود دارد؟
۱۳۹۷-۰۲-۳۰

درصورتی‌که نیاز به کنترل ترافیک شبکه خود دارید باید سوییچ مدیریتی انتخاب کنید که بتواند نیازهایی همچون: کنترل دسترسی بین بخش‌های مختلف سازمانی، ارتباط هم‌زمان دستگاه‌ها، اولویت‌بندی داده‌ها، بهینه‌سازی عملکرد را در هنگام اوج مصرف، به‌کارگیری دوربین‌ها و تلفن‌های تحت شبکه و …. تامین کند.



سوییچ مدیریتی گیگابیت DGS-3000-28L دی‌ ـ لینک دستگاهی است که علاوه بر تامین نیازهای فوق، قابلیت‌های پیشرفته دیگری را که در ادامه ذکرشده‌اند، برایتان فراهم می‌کند.
این سوییچ با ۲۴ پورت گیگابیت و ۴ پورت SFP یک گیگابیت، می‌تواند uplink با سایر سوییچ‌های فیبر نوری را ممکن ‌سازد و ایده آل برای فضاهای بیرونی و مترو اترنت است.
از قابلیت‌های دیگر این سوییچ مقاوم بودن در برابر نوسانات برق تا ۶KV است که از آسیب رساندن به دستگاه‌های متصل به این سوییچ جلوگیری می‌کند. علاوه بر این در سوییچ DGS-3000-28L با تشخیص خودکار تصویر و جدا کردن ترافیک آن و در اولویت قرار دادن تصویر از اختلال و قطع آن جلوگیری می‌کند.
تمام سوییچ‌های سری DGS-3000 می‌توانند به‌صورت مجازی و تا ۳۲ واحد استک شوند؛ به‌طور جداگانه و با به‌کارگیری یک آدرس IP نیز به‌صورت فیزیکی مدیریت شوند، این قابلیت که SIM نامیده می‌شود با افزایش سرعت در وظایف مدیریتی امکان پیکربندی، نظارت و نگهداری را به‌صورت ریموت فراهم می‌کند. این کنترل از راه دور از طریق رابط کاربری تحت وب و از هر موقعیت جغرافیایی دسترسی شما را برای کنترل سوییچ‌ها امکان‌پذیر می‌سازد.
ازلحاظ امنیتی این سوییچ روش‌های احراز هویت مبتنی بر هاست را برای هر دستگاه/کاربر در نظر گرفته که با تنظیماتی ساده می‌توانید این موارد را اعمال کنید. در ضمن با پشتیبانی از IP-MAC Port Binding و ARP Spoofing در برابر حمله هکرها مصون می‌مانید.
آخرین و مهم‌ترین نکته‌ای که این سوییچ دی-لینک را از دستگاه‌های مشابه متمایز می‌سازد، قیمت مقرون‌به‌صرفه و پایین آن در مقایسه با سایر رقباست که توسط شرکت خدمات کامپیوتری ایزی (نماینده رسمی دی‌ ـ لینک در ایران) و با سه سال گارانتی ارائه شده است.

 

منبع: ماهنامه شبکه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *