آموزش ساخت اپل آیدی (Apple ID) برای کاربران ایرانی – به‌روز شد
۱۳۹۶-۱۱-۲۳
مک‌ بوک پرو ۲۰۱۸؛ تاریخ عرضه، قیمت و مشخصات احتمالی آن
۱۳۹۶-۱۱-۲۳

موفقیت محققان آلمانی در ساخت محافظ گوشی نامرئی

پژوهشگران آلمانی موفق به تولید گونه‌ای از محافظ گوشی مایع، بر پایه‌ی فناوری نانو شده‌اند که ضمن حفظ ظاهر اصلی گوشی، از آن در برابر ضربه محافظت می‌کند.

محافظ‌های فعلی گوشی و تبلت موجود در بازار، هر کدام دارای معایب خاص خود هستند. قاب‌‌ گوشی، باعث از دست‌ رفتن شکل اصلی و اورجینال گوشی شده و محافظ‌های نمایشگر معمول فعلی نیز، باعث افت عملکرد تاچ صفحه نمایش می‌شوند. نبود قاب‌ها‌ و محافظ‌های اختصاصی گوشی‌های مختلف نیز، باعث سردرگمی در خرید و انتخاب می‌شوند.

شرکت آلمانی Diamond Protect، موفق به تولید محافظ گوشی مایع و مبتنی بر تکنولوژی نانو شده ‌است که به کمک آن می‌توان هم از بدنه و هم از صفحه نمایشگر گوشی و تبلت محافظت کرد. برخی از ویژگی‌های این محصول عبارتند از:

  • افزایش مقاومت تا ۶۰۰ درصد در مقابل ضربه و خراشیدگی

  • محافظت همزمان از بدنه و صفحه نمایش

  • نامرئی‌ و مایع‌بودن محافظ و حفظ ظاهر اصلی گوشی

  • گواهینامه TÜV-SÜD

  • بدون حباب

  • خاصیت ضد باکتری

این محصول از طریق وب‌سایت رسمی نمایندگی انحصاری محافظ الماس در ایران قابل خریداری است. خاطرنشان می‌کنیم که این مرکز تنها نماینده انحصاری محصول یادشده در ایران بوده و فاقد وب‌سایت دیگری است.

محافظ گوشی الماس

از آنجایی که این محصول به‌تازگی توسط نماینده‌ی رسمی وارد کشور شده است، فروشندگان محترم از سراسر کشور و همچنین فروشگاه‌های زنجیره‌ای می‌توانند جهت دریافت نمایندگی فروش، به سایت رسمی محافظ الماس در ایران مراجعه کرده و اطلاعات مربوطه را دریافت کنند.

ویدیوی زیر، بررسی محافظ صفحه الماس در شبکه SAT1 آلمان است:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *